HTML

Életem

Hát... az életemről :) nem tom érdekel-e vkit, de olyan sok minden történik egy tinédzser életében.... muszály kiadnom. Legalább ide. Ha vkit érdekel elolvashatja, de nekem biztos h sokat fog segíteni...

Friss topikok

  • Uff: öhm....nem is tudom, hogy most sírjak e vagy nevessek ezen...inkább nevetek..XD (2007.10.21. 19:04) 2007.09.28. (Előzmények, röviden)
  • Andrex: Ehh köszi Borsboly, de ennyi elég lesz :D (2007.09.28. 20:37) Kezdet...

Linkblog

Archívum

Kezdet...

2007.09.28. 20:10 Andrex

Hello... Mivel is kezdjem? Talán a bemutatkozással. A nevem Nagy András, 15 éves gimnazista fiú vagyok, járok kondizni, próbálom ledolgozni azt a kicsi súlyfelesleget magamról :) Emelett szeretek olvasni, számítógépezni, és álmodozni. Elég fura egy 15 éves tinitól, főleg fiútól, de én ilyen vagyok. Ezenkívül teljesen átlagos vagyok, nem vok kiemelkedően okos, sem ügyes. Élem a magam tini életét, tele szenvedésekkel (tanárok :D), borzalmakkal( dolgozat, felelés ) és pesze örömökkel ^^. A Szent István Gimnáziumba járok, Budapest belvárosában. Vannak barátaim, elég sok, kezdtük szorosabb és lazább is, de sajnos lányok terén bizony 2 éve semmi haladás :P előtte volt pár esetem, később ezekre is kitérek :) Na hát... akkor bele is vágnék életem elmesélésbe :)

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://andrexlife.blog.hu/api/trackback/id/tr86180118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nolybi 2007.09.28. 20:14:18

URISTEN Andris ezt komolyan gondolod??? XDXD

Nolybi 2007.09.28. 20:15:26

Nah még1 komment h legyen hozzaszolas :O

Nolybi 2007.09.28. 20:16:39

Nah még1et ... NEMTUDOM megállni! XD

Andrex 2007.09.28. 20:37:59

Ehh köszi Borsboly, de ennyi elég lesz :D
süti beállítások módosítása